HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

CREATE ACCOUNT

FORGOT YOUR DETAILS?

Συνέντευξη - Η κόρη της καταιγίδος

kori tis kataigidos


""Η κόρη της καταιγίδος", συνέντευξη με τον Χαράλαμπο Γωγιό (The Beggars Operas)

1) Η μουσική ξυπνά τα πλήθη? και εαν ναι τελικά, στον φτωχό πια λαό οι '' The Beggars Operas'' δίνουν μόνο ψωμί ..δηλαδη τροφή σκέψεων κ αισθητικής ή ''ξίνουν'' και τα επίμαχα κακώς κείμενα με τα έργα που παρουσιάζουν ?


Συ είπας.

2) Επειδή είστε μουσικός και με κλασσικές σπουδές εξηγήστε μου λίγο η ''Όπερα'' και η ''Οπερέττα'' τι δείνει και τι έχει να πεί στο κοινό σήμερα και σε αυτή τη χώρα , εσείς πως τοποθετείτε τα ενοιολογικά / σημειολογικά στοιχεία αυτών στο κοινό σας εδώ (στην Ελλάδα) και έξω (π.χ. στην Γαλλία/Γερμανία)


Η εντύπωσή μου είναι πως το τραγουδισμένο θέατρο ταιριάζει πολύ φυσικά με την ελληνική ιδιοσυγκρασία, καθώς τυχαίνει να διαθέτουμε μια φωνακλάδικη και τραγουδιστή γλώσσα (για απόδειξη, δοκιμάστε να παρευρεθείτε σε οποιαδήποτε γιορτινή οικογενειακή σύναξη). Από κει και πέρα, το γεγονός πως η αφομοίωση του δυτικού τύπου τραγουδισμένου θεάτρου (όπερα, οπερέτα) δεν έγινε ποτέ στην πατρίδα μας με ομαλό τρόπο, παρά σπασμωδικά και κομπλεξικά, δημιουργεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον τοπίο: τα είδη αυτά απευθύνονται στον τόπο μας, όπως λέει ο Νίτσε, σε «όλους και σε κανέναν». Πράγμα που σημαίνει ότι πολύ ακραίοι πειραματισμοί με τα όρια του είδους μπορούν εδώ να βρούν ισχυρό έρεισμα στο κοινό. Στην Ευρώπη, αντίθετα, τα πράγματα είναι, κατά τη γνώμη μου, αρκετά πιο βαρετά (αν και ανακουφιστικά ξεκούραστα - όλα ρέουν). Εκεί, το κάθε είδος έχει το κουτάκι του και το κοινό του.

3) κ. Γωγιέ , η οπερέττα δεν πέθανε ως τωρα και πώς μας διέφυγε ?(ερωτώ όντας καταναλώτρια των pop παραστάσεων και ενίοτε κουλτουροσουπο-φάγος)

Πέθανε τον πρώτο, συμβολικό θάνατο και τώρα κείται «ανάμεσα σε δυο θανάτους», όπως λέει ο Λακάν. Παραπέμπω στο βιβλίο των Ντόλαρ-Ζίζεκ «Opera's Second Death». Αλλά αυτό δεν μας πτοεί, καθώς η νεκροφιλία είναι προσφιλές εθνικό μας σπορ.

4) Εάν είχατε να επιλέξετε τώρα και εδώ ανάμεσα σε θέατρο (με μουσική επένδυση) συμφωνική-κλασσική μουσική (με κονσέρτα κ συναυλίες) , οπερέττα , όπερα ή μιουζικαλ ..Τί θα επιλέγατε ως μουσική συγγραφή?

Όπερα: αυτή ξέρω, αυτήν εμπιστεύομαι.

5) Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν έργα οπερέττας σήμερα που να επιθεωρούν τα καθ'ημάς?

Ασφαλώς, αλλά δεν νομίζω ότι θα τα αναγνωρίζαμε.

6) Τι θα επιλέγατε ως προς την αναγέννηση του ακροατηρίου ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΕΚΛΕΠΤΙΣΜΕΝΟ ή ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΛΑΙΚΟ ?

Αμφότερα και τα δύο σε μία πλήρη οδοντόκρεμα.

7) Τελικά αρκεί ένας μικροαστικός γάμος να επιφέρει κατακλεισμό μέσα απο στερεότυπα και ήθος ελαφρόν ή μήπως βοηθάει και η διαθεση των κιτσ προσκεκλειμένων

Νομίζω πως το στοιχείο-κλειδί είναι ο DJ.

Εκπομπή Apo-Spasmata
by / Πεμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014 / Θεατρο
TOP